Ötezer kilométeren át 300 km/h-val: ezt is kibírja az új Porsche 911 GT3
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
Ebből a 90-es évekbeli 911-es típusból nem sok hagyta el a gyártókaput.
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.
A német gyártó eladási mutatói a koronavírus-járvány ellenére alig romlottak.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Két rövid videó jelent meg a neten arról az autóról, amely igen komoly tempónál kapott defektet egy mexikói autópályán.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Hamarosan érkezik az aktuális 911-es széria legsportosabb új változata, a magas fordulatszámú szívómotorral szerelt GT3 RS.
Ha egy hat keréken gördülő luxuskategóriás lakóbuszra vágyunk, és dúsgazdagok vagyunk, akkor a Vario Perfect 1200 Platinum jó választás.
Ez az eladó négykerekű portéka nem egyszerűen egy sportkocsi, sokkal inkább egy közútra szabadított versenyautó.