Magyarországon a szupersportos új Porsche 911 GT3
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Fény derült az eddigi legsportosabb, 510 lóerős szívómotoros új 911-es hazai árára.
Az öreg zuffenhauseni sportkocsiból kiszerelték a benzinmotort, amelynek helyére egy sokkal erősebb villanyos egység került.
A zuffenhausein gyártó semmit sem bíz a véletlenre, nagy sebesség mellett is alaposan letesztelte 510 lóerős sportkocsiját.
A teljesen elektromos 911-esre sokat kell még várni, de a részben villanymotoros változatra kevesebbet.
A makulátlan állapotú 356-os modell az 50-es évek elején látta meg a napvilágot, és formavilága mind a mai napig visszaköszön a márka modelljein.
A szupersportos szívómotoros 911-es újdonság kerámiakompozit féke 3,6 millió forintos opciós tétel.
Ebből a 90-es évekbeli 911-es típusból nem sok hagyta el a gyártókaput.
A nagy teljesítményű boxermotor főtengelye egészen 9000-es fordulatszámig elforgatható.
Ebből a 911-esből nagyon kevés készült, ráadásul ezt a példányt az elmúlt évtizedekben alig használták.
A páncélozás miatt megnövekedett gyártási költség vélhetően soha nem térült volna meg.
A német gyártó eladási mutatói a koronavírus-járvány ellenére alig romlottak.
Az elmúlt több mint negyven év valamennyi generációját benevezték egy gyorsulásra.
Szupererős szívómotor, hatalmas hátsó szárny és 70 millió forint feletti alapár.
A világ legkelendőbb versenyautója megújult, a teljesítménye immár meghaladja az 500 lóerőt.
Ennek a közel 5 évtizedes múltra visszatekintő Porschénak a mai plugin hibridekhez hasonlóan mindkét oldalt található egy-egy tanksapka fedele.
A német gyártó hivatalos képei alapján nem lesz nehéz kiszúrni a sportkocsit az utakon.
Nem ez a legerősebb és nem ez a leggyorsabb Porsche, azonban vezetési élmény tekintetében nincs sok riválisa.
Két rövid videó jelent meg a neten arról az autóról, amely igen komoly tempónál kapott defektet egy mexikói autópályán.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.
Hamarosan érkezik az aktuális 911-es széria legsportosabb új változata, a magas fordulatszámú szívómotorral szerelt GT3 RS.